let's not think about it.
Ahad, 29 Disember 2013 @ 7:31 PTG
  
Tak sangka cepat betul hari yang terakhir adalah pada esok hari, cepat betul masa berlalu. Dah dua bulan wani jadi exotic btw i'm still new on exotic world. I though that today i could forgot exo but i can't. Think of it, I want to balance my study and exotic, I will focus on study everyday since i'm gonna live at hostel. I'm gonna miss Luhan, Lay, Chanyeol and Kai. Hari ni wani tengah mengemas barang yang perlu dibawa ke asrama and my mother help me too. Sementara dok mengemas, wani dowload Exo's Showtime. Ye lah, tahun depan jadual dah ketat dengan aktiviti di asrama. Wani tengok pon masa balik rumah je. Tak lama lagi batch form 3 akan menghadapi PBSMR yang baru dijalankan. Waktu malam kena study ada kelas tambahan waktu siang dan malam. Diorang ingat keplala kitorang macam komputer, boleh copy semua pelajaran save dalam memory dengan senangnya. Kepala wani mana boleh kena push macam tu nanti wani cepat pengsan. Badan wani pun lemah, ibu dah bagi banyak vitamin begitu juga dengan doktor ubat bertimbun di rumah tapi makan bila perlu ja. The best vitamin for me is Chanyeol who always give me the best vitamin to make me smile and laugh.
The moment I want to go back the most, when i'm form 1.The moment that 1 Iltizam having so much fun but I really don't wanna get bully again and crying. Its the most thing that I really hate that. I will never told my parents about this because my parents could be worried about me or I will exchange to new school that could be a private school, I don't want to and I must be strong. Ok I really dont want to remember that Whatever! Althouh, this is the last post on 2013. Today is the last day of 2013 and tomorrow is the new day of 2014.
Before that, wani nak minta maaf kepada sesape yang terasa/sakit hati kat wani and I will forgive sesape yang sakitkan wani secara mental and fizikal
 Hppy New Year to all exotics and also all of you.
Wani tertanya2, kita sebagai umat islam adakah kita ingat tahun baru untuk umat islam? Fikirkannya.

Kita sudahi entry wani yang terakhir pada tahun 2013 dengan tasbih Kifarah dan surah Al-Asr.
© Layout by yours truly, with header-image effect by Chapters. 01 02 03